Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5322
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульга, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2020-09-24T09:31:01Z-
dc.date.available2020-09-24T09:31:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШульга О. М. Актуальні питання практичної підготовки студентів в процесі дистанційного навчання. Дистанційне навчання: дидактика, методика, організація : монографія / за наук. ред. проф. В. Г. Гетти. Чернігів : ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, 2017. С. 142-157.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5322-
dc.description.abstractПроведено аналіз та вплив лабораторних та практичних робіт у підготовці майбутніх вчителів технологій мають. Їх виконання допомагає студентам більш повно зрозуміти навчальний матеріал, навчитись практично використовувати його, що безумовно сприятиме включенню отриманих знань і умінь в систему наявних. Отже, організація дистанційного навчання без виконання практичних та лабораторних робіт не буде ефективною. Аналіз змісту і структури лабораторних і практичних робіт, які включенні до навчального плану підготовки майбутніх вчителів технологій, свідчить, що на даному етапі застосування дистанційного навчання раціонально використовувати змішане їх виконання. Треба чітко розділити, які роботи можна виконувати традиційно, а які дистанційно.en_US
dc.publisherЧернігів : ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectлабораторні роботиen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectтворчі здібностіen_US
dc.subjectтрудове навчанняen_US
dc.titleАктуальні питання практичної підготовки студентів в процесі дистанційного навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.