Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5314
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шульга, Олександр Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-24T08:01:26Z | - |
dc.date.available | 2020-09-24T08:01:26Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Шульга О. М. Аналіз мотивів навчання та їх вплив на активізацію пізнавальної діяльності. Психолого – педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць. Умань : УДПУ ім. Павла Тичини, 2006. №18. С. 223 – 227. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5314 | - |
dc.description.abstract | Внутрішніми мотивами в навчанні виступають потреби, інтереси, інтелект, воля, емоції, енергія та ін. З поняттям потреби тісно пов’язане і поняття мети, тобто те, до чого прагнуть, чого бажають досягти. Постановка мети та її реалізація передбачають певні мотиви діяльності. Система потреб, мотивів відбивається в інтересах, які виступають своєрідною орієнтацією людини в її зв’язках з дійсністю. | en_US |
dc.publisher | Психолого – педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць | en_US |
dc.subject | мотиви | en_US |
dc.subject | потреба | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | інтерес | en_US |
dc.subject | навчальний процес | en_US |
dc.subject | трудове навчання | en_US |
dc.title | Аналіз мотивів навчання та їх вплив на активізацію пізнавальної діяльності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Аналіз мотивів навчання та їх вплив на активізацію пізнавальної діяльності.pdf | 164.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.