Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5314
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульга, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2020-09-24T08:01:26Z-
dc.date.available2020-09-24T08:01:26Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationШульга О. М. Аналіз мотивів навчання та їх вплив на активізацію пізнавальної діяльності. Психолого – педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць. Умань : УДПУ ім. Павла Тичини, 2006. №18. С. 223 – 227.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5314-
dc.description.abstractВнутрішніми мотивами в навчанні виступають потреби, інтереси, інтелект, воля, емоції, енергія та ін. З поняттям потреби тісно пов’язане і поняття мети, тобто те, до чого прагнуть, чого бажають досягти. Постановка мети та її реалізація передбачають певні мотиви діяльності. Система потреб, мотивів відбивається в інтересах, які виступають своєрідною орієнтацією людини в її зв’язках з дійсністю.en_US
dc.publisherПсихолого – педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. працьen_US
dc.subjectмотивиen_US
dc.subjectпотребаen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectінтересen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.subjectтрудове навчанняen_US
dc.titleАналіз мотивів навчання та їх вплив на активізацію пізнавальної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.