Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/530
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисов, В. В.-
dc.contributor.authorТорубара, Олексій Миколайович-
dc.contributor.authorБорисова, С. В.-
dc.date.accessioned2020-01-31T10:29:10Z-
dc.date.available2020-01-31T10:29:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБорисов В. В., Торубара О. М., Борисова С. В. Об’єктивний і суб’єктний аспекти професійного обов’язку вчителя. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка Чернігів, 2018. Вип. 155. С. 19-22.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/530-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється проблема професійної відповідальності у виконанні професійного обов’язку вчителя. Для успішної професійної педагогічної діяльності сучасний вчитель має підтримувати належний рівень довіри і реагувати на зовнішні виклики. Готовність учителя до оперативного реагування на виклики сучасності може забезпечити професійно-особистісний саморозвиток учителя. Обґрунтовується професійна відповідальність учителя як вищий рівень особистісної відповідальності, усвідомленої та прийнятої добровільно, яка спрямовує вчителя на відповідальне виконання професійного обов’язку.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectучительen_US
dc.subjectпрофесійно-особистісний саморозвитокen_US
dc.subjectпрофесійний обов’язокen_US
dc.subjectосвітня діяльністьen_US
dc.titleОб’єктивний і суб’єктний аспекти професійного обов’язку вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf520.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.