Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/530
Назва: Об’єктивний і суб’єктний аспекти професійного обов’язку вчителя
Автори: Борисов, В. В.
Торубара, Олексій Миколайович
Борисова, С. В.
Ключові слова: учитель
професійно-особистісний саморозвиток
професійний обов’язок
освітня діяльність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Борисов В. В., Торубара О. М., Борисова С. В. Об’єктивний і суб’єктний аспекти професійного обов’язку вчителя. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка Чернігів, 2018. Вип. 155. С. 19-22.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється проблема професійної відповідальності у виконанні професійного обов’язку вчителя. Для успішної професійної педагогічної діяльності сучасний вчитель має підтримувати належний рівень довіри і реагувати на зовнішні виклики. Готовність учителя до оперативного реагування на виклики сучасності може забезпечити професійно-особистісний саморозвиток учителя. Обґрунтовується професійна відповідальність учителя як вищий рівень особистісної відповідальності, усвідомленої та прийнятої добровільно, яка спрямовує вчителя на відповідальне виконання професійного обов’язку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/530
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf520.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.