Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/529
Назва: Шляхи удосконалення інженерно-педагогічної освіти в контексті реформування освітньої галузі
Автори: Бивалькевич, Леонід Мстиславович
Ключові слова: інженерно-педагогічна освіта
інноваційне середовище
технології
методи навчання
освітній процес
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Бивалькевич Л. М. Шляхи удосконалення інженерно-педагогічної освіти в контексті реформування освітньої галузі технологій / Бивалькевич Л. М. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка – Чернігів, 2018. – Вип. 155. – С. 11-14.
Короткий огляд (реферат): Автор статті пропонує шляхи удосконалення інженерно-педагогічної освіти на основі аналізу вимог державних документів, у яких визначено основні тенденції реформування освітньої галузі. Одним із таких шляхів вважаємо створення інноваційного середовища в закладах вищої освіти, що здійснюють професійну підготовку майбутніх інженерів-педагогів. У статті схарактеризовано технології (технологію розвитку критичного мислення, технологію проблемного навчання), методи (пошуку нових технічних рішень, розв’язання творчих завдань, організації самостійної роботи тощо) та завдання, що сприятимуть підвищенню рівня інженерно-педагогічної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/529
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf522.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.