Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/528
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Белан, Тетяна Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-31T09:26:06Z | - |
dc.date.available | 2020-01-31T09:26:06Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Белан Т. Г. Особливості професійного становлення майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 155. С. 8-10. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/528 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито суть поняття «професійне становлення майбутнього вчителя технологій». Виділено головні компоненти професійного становлення майбутнього вчителя технологій, а саме: професійно-педагогічна спрямованість особистості; психолого-педагогічна підготовка; спеціальна підготовка; методична підготовка; практична підготовка. Кожний компонент детально охарактеризований. Наголошено на тому, що процес професійного становлення майбутнього вчителя нерозривно пов'язаний із специфікою самовдосконалення особистості. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | вчитель технологій | en_US |
dc.subject | професійне становлення | en_US |
dc.subject | професійна діяльність | en_US |
dc.title | Особливості професійного становлення майбутніх учителів технологій | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 509.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.