Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/528
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБелан, Тетяна Григорівна-
dc.date.accessioned2020-01-31T09:26:06Z-
dc.date.available2020-01-31T09:26:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБелан Т. Г. Особливості професійного становлення майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 155. С. 8-10.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/528-
dc.description.abstractУ статті розкрито суть поняття «професійне становлення майбутнього вчителя технологій». Виділено головні компоненти професійного становлення майбутнього вчителя технологій, а саме: професійно-педагогічна спрямованість особистості; психолого-педагогічна підготовка; спеціальна підготовка; методична підготовка; практична підготовка. Кожний компонент детально охарактеризований. Наголошено на тому, що процес професійного становлення майбутнього вчителя нерозривно пов'язаний із специфікою самовдосконалення особистості.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectвчитель технологійen_US
dc.subjectпрофесійне становленняen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.titleОсобливості професійного становлення майбутніх учителів технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf509.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.