Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/528
Назва: Особливості професійного становлення майбутніх учителів технологій
Автори: Белан, Тетяна Григорівна
Ключові слова: вчитель технологій
професійне становлення
професійна діяльність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Белан Т. Г. Особливості професійного становлення майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 155. С. 8-10.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито суть поняття «професійне становлення майбутнього вчителя технологій». Виділено головні компоненти професійного становлення майбутнього вчителя технологій, а саме: професійно-педагогічна спрямованість особистості; психолого-педагогічна підготовка; спеціальна підготовка; методична підготовка; практична підготовка. Кожний компонент детально охарактеризований. Наголошено на тому, що процес професійного становлення майбутнього вчителя нерозривно пов'язаний із специфікою самовдосконалення особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/528
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf509.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.