Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/528
Назва: | Особливості професійного становлення майбутніх учителів технологій |
Автори: | Белан, Тетяна Григорівна |
Ключові слова: | вчитель технологій професійне становлення професійна діяльність |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Белан Т. Г. Особливості професійного становлення майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 155. С. 8-10. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито суть поняття «професійне становлення майбутнього вчителя технологій». Виділено головні компоненти професійного становлення майбутнього вчителя технологій, а саме: професійно-педагогічна спрямованість особистості; психолого-педагогічна підготовка; спеціальна підготовка; методична підготовка; практична підготовка. Кожний компонент детально охарактеризований. Наголошено на тому, що процес професійного становлення майбутнього вчителя нерозривно пов'язаний із специфікою самовдосконалення особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/528 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 509.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.