Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5205
Назва: Професійно-особистісна підготовка викладачів ВНЗ для роботи з творчо обдарованими студентами
Автори: Фера, Світлана Володимирівна
Ключові слова: педагогічна рефлексія
професійна самооцінка
професійна самосвідомість
професійно-творча "Я-концепція"
творча самореалізація викладача
Я- концепція
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Фера С.В. Професійно-особистісна підготовка викладачів ВНЗ для роботи з творчо обдарованими студентами / Фера С.В. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка - Серія: психологічні науки. / Чернігівськтий національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. – Чернігів: ЧНПУ, 2015. – Вип. 128. – С. 262-264.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито основні аспекти підготовки викладачів ВНЗ для роботи з творчо обдарованими студентами. На основі аналізу практичної і наукової літератури виділено три провідні фактори становлення творчої позиції викладача як творця: педагогічну рефлексію, професійну самооцінку і професійну самосвідомість. Зазначено, що готовність до педагогічної діяльності включає входження в професію, оволодіння стандартами професійної педагогічної освіти. Компетентність же припускає високий рівень володіння складовими готовності і низку інших компонентів: творчий індивідуальний стиль педагогічної діяльності, інноваційний, творчий підхід до неї, розвинуту педагогічну рефлексію, сформований педагогічний менталітет, можливе здійснення авторських пошуків і знахідок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5205
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.