Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5200
Назва: Теоретико-методологічні аспекти розробки системи завдань для самостійної роботи студентів
Автори: Повечера, Ірина Віталіївна
Ключові слова: самостійна робота
система завдань
самостійність
навчально-дослідні завдання
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Повечера І. В. Теоретико-методологічні аспекти розробки системи завдань для самостійної роботи студентів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 125. С. 30-33.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретико-методологічні аспекти розробки системи завдань для самостійної роботи студентів, визначаються етапи виконання індивідуальних навчально-дослідницьких завдань. У розкритті цього питання автор акцентує увагу на необхідності створення системи навчальних завдань для самостійної роботи, використання якої сприятиме усвідомленому засвоєнню нових знань і способів дій, забезпечуватиме поступовий перехід від одного рівня розвитку до іншого, більш високого і творчого. У процесі розробки інформаційного забезпечення самостійної роботи доцільно передбачити можливість використання індивідуальних навчально-дослідних завдань. Особливість таких завдань в умовах кредитно-модульного навчання полягає в їх спрямованості на конкретного студента, виступає як засіб формування самостійності та розвитку творчих здібностей студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5200
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.