Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5200
Назва: | Теоретико-методологічні аспекти розробки системи завдань для самостійної роботи студентів |
Автори: | Повечера, Ірина Віталіївна |
Ключові слова: | самостійна робота система завдань самостійність навчально-дослідні завдання |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету |
Бібліографічний опис: | Повечера І. В. Теоретико-методологічні аспекти розробки системи завдань для самостійної роботи студентів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 125. С. 30-33. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються теоретико-методологічні аспекти розробки системи завдань для самостійної роботи студентів, визначаються етапи виконання індивідуальних навчально-дослідницьких завдань. У розкритті цього питання автор акцентує увагу на необхідності створення системи навчальних завдань для самостійної роботи, використання якої сприятиме усвідомленому засвоєнню нових знань і способів дій, забезпечуватиме поступовий перехід від одного рівня розвитку до іншого, більш високого і творчого. У процесі розробки інформаційного забезпечення самостійної роботи доцільно передбачити можливість використання індивідуальних навчально-дослідних завдань. Особливість таких завдань в умовах кредитно-модульного навчання полягає в їх спрямованості на конкретного студента, виступає як засіб формування самостійності та розвитку творчих здібностей студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5200 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретико-методологічні аспекти розробки системи завдань для самостійної роботи студентів.pdf | 414.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.