Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5189| Назва: | Гроші як фактор економічної соціалізації, їх місце в ціннісно-потребовій системі дитини старшого дошкільного віку |
| Автори: | Фера, Світлана Володимирівна |
| Ключові слова: | гроші економічна соціалізація діти старшого дошкільного віку |
| Дата публікації: | 2019 |
| Видавництво: | Матеріали доповідей II Всеукраїнського Конгресу із соціальної психології «Соціальна психологія сьогодні: здобутки і перспективи» |
| Бібліографічний опис: | Фера С.В. Гроші як фактор економічної соціалізації, їх місце в ціннісно-потребовій системі дитини старшого дошкільного віку / Фера С.В. // Матеріали доповідей II Всеукраїнського Конгресу із соціальної психології «Соціальна психологія сьогодні: здобутки і перспективи» [Електронний ресурс] / ред. колегія: З.Ф. Сіверс (відп. за випуск). – Київ, 2019. – С. 360-361. |
| Короткий огляд (реферат): | З соціально-психологічної точки зору гроші виступають фактором економічної соціалізації, а на етапі старшого дошкільного віку є одним з основних засобів входження особистості в економічну сферу суспільства. На нашу думку, усвідомлення функції грошей як загального еквівалента обміну на етапі старшого дошкільного віку є одним із свідчень достатнього рівня економічної соціалізації, а місце грошей у ієрархії потреб особистості дошкільника визначає характер залучення дитини в економічний простір суспільства. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5189 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Гроші як фактор економічної соціалізації, їх місце в ціннісно-потребовій системі дитини старшого дошкільного віку.pdf | 415,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.