Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5188| Назва: | Акмеопсихологічне середовище як умова підвищення рівня життєстійкості особистості у контексті її професійно-діяльнісної сфери |
| Автори: | Панченко, Вікторія Олександрівна Фера, Світлана Володимирівна |
| Ключові слова: | освітнє середовище поняття «акме» інтерактивне акмеопсихологічне середовище професійна діяльність |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавництво: | Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень – 2018: Тези IІ міжнародної науково-практичної конференції |
| Бібліографічний опис: | Панченко В.О., Фера С.В. Акмеопсихологічне середовище як умова підвищення рівня життєстійкості особистості у контексті її професійно-діяльнісної сфери / Панченко В.О., Фера С.В. // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень – 2018: Тези IІ міжнародної науково-практичної конференції (21 березня 2018 року, м. Переяслав-Хмельницький) / Відп. ред. О.В. Дробот; ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – м. Переяслав-Хмельницький, 2018. – С. 140 - 142. |
| Короткий огляд (реферат): | Формувальні технології підвищення рівня життєстійкості у контексті професійно-діяльнісної сфери забезпечують спрямованість особистості на розуміння значимості професійної складової життєдіяльності; сприяють розвитку особистісно-ділових і професійно важливих якостей, розвивають навички професійної комунікації; орієнтують особистість на досягнення високого рівня професійної майстерності через стійку життєву позицію. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5188 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Акмеопсихологічне середовище як умова підвищення рівня життєстійкості особистості у контексті її професійно-діяльнісної сфери.pdf | 261,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.