Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5184
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФера, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorЄроніна, О. М.-
dc.date.accessioned2020-09-21T06:39:26Z-
dc.date.available2020-09-21T06:39:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationФера С. В., Єроніна О. М. Формування абстрактного мислення у дітей з інтелектуальними порушеннями. Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст. : Зб. тез наукових робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф. (м. Львів, 24–25 січня 2020 року). Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2020. Ч. 2. С. 35-38.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5184-
dc.description.abstractОдним з найважливіших періодів у розвитку і формуванні людини є навчання її в школі. В цей час закладаються основи розумового розвитку дітей, створюються передумови для підготовки самостійно мислячої, критично оцінюючої свої дії людини, здатної зіставляти, порівнювати, висувати безліч способів вирішення проблем, оцінювати їх і вибирати найбільш раціональний, виділяти головне і робити узагальнені висновки, застосовувати отримані знання на практиці. Необхідною умовою досягнення таких результатів виступає розвиток у дитини абстрактного мислення як найважливішого чинника, що забезпечує успішність у професійній підготовці та житті.en_US
dc.publisherКлючові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст. : Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectрозумовий розвитокen_US
dc.subjectабстрактне мисленняen_US
dc.subjectдіти з інтелектуальними порушеннямen_US
dc.titleФормування абстрактного мислення у дітей з інтелектуальними порушеннямиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.