Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5184
Назва: Формування абстрактного мислення у дітей з інтелектуальними порушеннями
Автори: Фера, Світлана Володимирівна
Єроніна, О. М.
Ключові слова: розумовий розвиток
абстрактне мислення
діти з інтелектуальними порушенням
Дата публікації: 2020
Видавництво: Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст. : Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Фера С. В., Єроніна О. М. Формування абстрактного мислення у дітей з інтелектуальними порушеннями. Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст. : Зб. тез наукових робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф. (м. Львів, 24–25 січня 2020 року). Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2020. Ч. 2. С. 35-38.
Короткий огляд (реферат): Одним з найважливіших періодів у розвитку і формуванні людини є навчання її в школі. В цей час закладаються основи розумового розвитку дітей, створюються передумови для підготовки самостійно мислячої, критично оцінюючої свої дії людини, здатної зіставляти, порівнювати, висувати безліч способів вирішення проблем, оцінювати їх і вибирати найбільш раціональний, виділяти головне і робити узагальнені висновки, застосовувати отримані знання на практиці. Необхідною умовою досягнення таких результатів виступає розвиток у дитини абстрактного мислення як найважливішого чинника, що забезпечує успішність у професійній підготовці та житті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5184
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.