Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5175
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТютюнник, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorТютюнник, Ярослава Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-09-21T05:55:51Z-
dc.date.available2020-09-21T05:55:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТютюнник О. М., Тютюнник Я. В. Філософсько-освітній аналіз особливостей українського виховання у творчій спадщині П. Юркевича. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 5 (161) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 214–218.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5175-
dc.description.abstractОсобливості сучасного українського суспільства проявляються в тому, що воно, здобувши політико-державну незалежність, включається у процес глобалізації економічного, науково-технічного, інформаційно-технологічного та соціокультурного розвитку. Цей процес супроводжується складними питання, які виникають у зв’язку з інтернаціоналізацією філософсько-освітньої думки. Найважливішими в цьому плані виступає питання збереження в умовах глобалізації національної соціокультурної ідентичності, концентрованим виразником якої виступає національна освіта. Зокрема, виникає у зв’язку з цим завдання переосмислення філософсько-освітньої спадщини як істотної форми національного самоусвідомлення.en_US
dc.publisherВісник НУЧКen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectзнанняen_US
dc.subjectморальen_US
dc.subjectсвободаen_US
dc.subjectвіраen_US
dc.subjectвихованняen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.titleФілософсько-освітній аналіз особливостей українського виховання у творчій спадщині П. Юркевичаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.