Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5173
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-09-21T05:48:08Z-
dc.date.available2020-09-21T05:48:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКміть О. В. Методична підготовка майбутніх учителів англійської мови початкової школ. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 5 (161) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 91–96.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5173-
dc.description.abstractУ статті описано технологію методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових класів до роботи в умовах нової української школи (НУШ) з позицій контекстного підходу. Зокрема, обґрунтовано доцільність проведення контекстного навчання з метою результативного набуття майбутніми педагогами здатності проектувати, адаптувати, організовувати, вмотивовувати, досліджувати й контролювати навчальний, пізнавальний, виховний і розвивальний аспекти іншомовної освіти молодших школярів у класній і позакласній роботі з іноземної мови. Крім того, з урахуванням контекстного підходу уточнені особливості організації методичної підготовки фахівців, здатних забезпечити іншомовну освіту молодших школярів на належному професійному рівні.en_US
dc.publisherВісник НУЧКen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectконцепція «Нова українська школа»en_US
dc.subjectметодична підготовкаen_US
dc.subjectконтекстний підхідen_US
dc.subjectвчитель англійської мови початкової школиen_US
dc.titleМетодична підготовка майбутніх учителів англійської мови початкової школen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.