Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5173
Назва: Методична підготовка майбутніх учителів англійської мови початкової школ
Автори: Кміть, Олена Володимирівна
Ключові слова: концепція «Нова українська школа»
методична підготовка
контекстний підхід
вчитель англійської мови початкової школи
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник НУЧК
Бібліографічний опис: Кміть О. В. Методична підготовка майбутніх учителів англійської мови початкової школ. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 5 (161) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 91–96.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті описано технологію методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових класів до роботи в умовах нової української школи (НУШ) з позицій контекстного підходу. Зокрема, обґрунтовано доцільність проведення контекстного навчання з метою результативного набуття майбутніми педагогами здатності проектувати, адаптувати, організовувати, вмотивовувати, досліджувати й контролювати навчальний, пізнавальний, виховний і розвивальний аспекти іншомовної освіти молодших школярів у класній і позакласній роботі з іноземної мови. Крім того, з урахуванням контекстного підходу уточнені особливості організації методичної підготовки фахівців, здатних забезпечити іншомовну освіту молодших школярів на належному професійному рівні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5173
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.