Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5172
Назва: | Підходи до формування оцінювальної компетентності майбутніх викладачів соціально-педагогічних дисциплін |
Автори: | Ворохаєв, Олександр А. |
Ключові слова: | оцінювальна компетентність майбутній викладач соціально-педагогічних дисциплін магістерська підготовка підходи |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Вісник НУЧК |
Бібліографічний опис: | Ворохаєв О. А. Підходи до формування оцінювальної компетентності майбутніх викладачів соціально-педагогічних дисциплін. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 5 (161) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 44–47. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються різні аспекти складових формування в майбутнього викладача закладу вищої освіти оцінювальної компетентності. Визначено, що це передбачає набуття ним у вирішенні професійних оціночних завдань цілепокладаючих, аналітичних, методичних, прогностичних, діяльнісних, оцінювально-результативних знань і вмінь, педагогічного досвіду. З’ясовано, що успішність вирішення цієї проблеми сприятиме підвищенню професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи спеціальності 231 «Соціальна робота» і задоволенню потреби в якісній освіті. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5172 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Підходи до формування оцінювальної компетентності майбутніх викладачів соціально-педагогічних дисциплін.pdf | 833.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.