Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5171
Назва: Формування професійно-методичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов на основі порівняльного підходу
Автори: Бобир, Світлана Леонідівна
Ключові слова: професійно-методична компетентність викладача іноземних мов
порівняльний підхід
модель навчання
мовний / немовний виш
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник НУЧК
Бібліографічний опис: Бобир С. Л. Формування професійно-методичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов на основі порівняльного підходу. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 5 (161) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 23–27.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема подолання несприятливих умов формування професійно-методичної компетентності магістрантів спеціальності «Мова і література (англійська)». В умовах скороченого терміну навчання та необхідності забезпечити якісну підготовку майбутнього викладача іноземних мов закладів вищої освіти, здатного ефективно навчати іноземних мов (ІМ) як у мовному, так і в немовному вишах, постає проблема створення такої моделі навчання, яка б задовольнила потреби магістрантів у отриманні належних знань, набутті професійних навичок і вмінь та практичного досвіду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5171
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.