Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5134
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦаренок, Андрій Вікторович-
dc.date.accessioned2020-09-17T13:43:03Z-
dc.date.available2020-09-17T13:43:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЦаренок А. В. Вчення про Абсолютну Красу як ідейний базис візантійської естетики аскетизму. Мультиверсум. Філософський альманах. 2016. Вип. 7–8 (155–156). С. 93–104en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5134-
dc.description.abstractАналізуючи специфіку візантійської естетики аскетизму як, зокрема, джерела релігійно-естетичної традиції Київської Русі, автор статті вказує на важливість ретельного дослідження онтологічного виміру християнського естетичного вчення – виміру, пов’язаного з осмисленням проблеми буття прекрасного в дійсності. Ознайомлення з естетичними ідеями видатних мислителів-аскетів Візантії (свв. Василія Великого, Григорія Богослова, Іоанна Златоуста, Григорія Нісського, Єфрема Сиріна та ін.) дає підставу визначати естетику аскетизма як теоцентричну онтологію прекрасного, наріжним постулатом якої виступає визнання Бога Найвищою Красою. Відповідно, шлях духовного подвигу в межах аскетико-естетичної традиції визнається шляхом до насолоди Абсолютно Прекрасним, прагнення до Якого властиве кожній людині.en_US
dc.publisherМультиверсум. Філософський альманахen_US
dc.subjectестетика аскетизмуen_US
dc.subjectвізантійська естетичнаen_US
dc.subjectабсолютна красаen_US
dc.subjectсвітлоen_US
dc.titleВчення про Абсолютну Красу як ідейний базис візантійської естетики аскетизмуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.