Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5125
Назва: Візантійська естетика аскетизму як теоцентрична онтологія прекрасного
Автори: Царенок, Андрій Вікторович
Ключові слова: естетика аскетизму
візантійська культура
онтологія прекрасного
теоцентризм
Дата публікації: 2016
Видавництво: Актуальні проблеми філософії та соціології : наук.-практ. журнал
Бібліографічний опис: Царенок А. В. Візантійська естетика аскетизму як теоцентрична онтологія прекрасного. Актуальні проблеми філософії та соціології : наук.-практ. журнал. 2016. Вип. 14. С. 118–121
Короткий огляд (реферат): Аналізуючи специфіку візантійської естетики аскетизму як, зокрема, джерела релігійно-естетичної традиції Русі-України, автор статті указує на важливість ретельного дослідження онтологічного виміру християнського естетичного вчення – виміру, пов’язаного з осмисленням проблеми буття прекрасного в дійсності. Ознайомлення з базовими естетичними ідеями видатних мислителів-аскетів Візантії (свв. Василія Великого, Григорія Богослова, Іоанна Златоуста, Григорія Нісського та ін.) дає підставу визначати естетику аскетизма як теоцентричну онтологію прекрасного. Наріжним постулатом останньої виступає визнання Триєдиного Бога Абсолютною Красою, Яка є Причиною буття всього прекрасного і благого у створеному Нею світі. На переконання автора статті, подібно до аскетичної етики, аскетична естетика має чітко визначене онтологічне спрямування: з точки зору християнських мислителів, буття справжньої краси у створеній дійсності можливе лише за умови його причетності до Абсолютно Прекрасного Буття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5125
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.