Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/511
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-01-27T08:38:20Z-
dc.date.available2020-01-27T08:38:20Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationКміть О. В. Модель функціонування тестового контролю адитивних умінь у процесі навчання аудіювання студентів немовних спеціальностей // Мови у відкритому суспільстві: матеріали ІІІ Регіональної наук.-практ. конференції (м. Чернігів, 16 квітня 2002 р.). – Чернігів: РВЦ ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2003. - С. 29-33en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/511-
dc.description.abstractСтворення моделі функціонування тестового контролю адитивних умінь студентів-другокурсників немовних факультетів вищого педагогічного навчального закладу (ВПНЗ) вимагає врахування специфіки організації навчання англійської мови, зокрема аудіювання, для зазначеного контингенту.en_US
dc.publisherНауково-практична конференціяen_US
dc.subjectмодель функціонуванняen_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.subjectнавчання іноземної мовиen_US
dc.titleМодель функціонування тестового контролю адитивних умінь у процесі навчання аудіювання студентів немовних спеціальностейen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.