Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/511
Назва: Модель функціонування тестового контролю адитивних умінь у процесі навчання аудіювання студентів немовних спеціальностей
Автори: Кміть, Олена Володимирівна
Ключові слова: модель функціонування
аудіювання
навчання іноземної мови
Дата публікації: 2003
Видавництво: Науково-практична конференція
Бібліографічний опис: Кміть О. В. Модель функціонування тестового контролю адитивних умінь у процесі навчання аудіювання студентів немовних спеціальностей // Мови у відкритому суспільстві: матеріали ІІІ Регіональної наук.-практ. конференції (м. Чернігів, 16 квітня 2002 р.). – Чернігів: РВЦ ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2003. - С. 29-33
Короткий огляд (реферат): Створення моделі функціонування тестового контролю адитивних умінь студентів-другокурсників немовних факультетів вищого педагогічного навчального закладу (ВПНЗ) вимагає врахування специфіки організації навчання англійської мови, зокрема аудіювання, для зазначеного контингенту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/511
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.