Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/509
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-01-27T07:53:00Z-
dc.date.available2020-01-27T07:53:00Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationКміть О. В. Аудитивні вміння студентів немовних спеціальностей вищого навчального закладу як об’єкти тестового контролю // Проблеми сучасної методики навчання іноземних мов: Вісник Київського державного лінгвістичного університету. Дослідження молодих вчених. – Київ: КДЛУ, 1998. – Вип. 1. – С. 175-180en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/509-
dc.description.abstractНавчання іноземної мови на немовних факультетах вищого навчального закладу передбачає оволодіння студентами мовленнєвою діяльністю з метою спілкування цією мовою в усній та письмовій формах, при цьому метою навчання англійської мови є формування у студентів комунікативної компетенції мінімального рівня розвитку в галузі читання, письма, говоріння, аудіювання.en_US
dc.publisherВісник Київського державного лінгвістичного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;-
dc.subjectаудитивні вмінняen_US
dc.subjectнавчання іноземної мовиen_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.titleАудитивні вміння студентів немовних спеціальностей вищого навчального закладу як об’єкти тестового контролюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.