Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/508
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-01-27T07:50:15Z-
dc.date.available2020-01-27T07:50:15Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationКміть О. В. Врахування психологічних особливостей студентів при організації тестового контролю у навчанні аудіювання на немовних факультетах вищого навчального закладу // Проблеми сучасної методики навчання іноземних мов: Вісник Київського державного лінгвістичного університету. Дослідження молодих вчених. – Київ: КДЛУ, 1998. – Вип. 1. – С. 11-16en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/508-
dc.description.abstractПроцес навчання іноземної мови розглядається в сучасній методиці навчання іноземних мов як керована динамічна система.en_US
dc.publisherВісник Київського державного лінгвістичного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;-
dc.subjectтестовий контрольen_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.subjectнавчання іноземної мовиen_US
dc.titleВрахування психологічних особливостей студентів при організації тестового контролю у навчанні аудіювання на немовних факультетах вищого навчального закладуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.