Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4990
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Райська, Любов Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-14T09:49:44Z | - |
dc.date.available | 2020-09-14T09:49:44Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Райська. Л.Г. Кількісно - іменні словосполучення у мові вчителя початкових класів / Райська. Л.Г. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. – Чернігів : ЧДПУ, 2002. – Вип. 10. – С. 70-72. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4990 | - |
dc.description.abstract | Згідно з Державним стандартом початкової загальної освіти всебічний розвиток та виховання особистості через формування в учнів мовленнєвих умінь і навичок, оволодіння мовним етикетом є одним із головних завдань початкової освіти. У державних вимогах до рівня загальноосвітньої підготовки учнів початкової школи зазначено, що розвиток мовлення “має набути статусу провідного принципу навчання рідної мови” (Державний стандарт початкової загальної освіти. Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2000 р. № 1717. - м. Київ. - С. 31). Отже, комунікативна лінія у структурі Державного стандарту, відповідно до мети і завдання освітньої галузі, висувається на перший план, є “основною змістовою лінією мовної освіти у початковій ланці загальноосвітньої школи" (Державний стандарт...- С. 29). Запровадження в освіту цієї змістової лінії - обов’язок учителя початкової школи. Саме від компетентності вчителя початкових класів, дотримання ним норм етикету в спілкуванні значною мірою залежить гармонійний розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності учня, загальний розвиток особистості. Мова формує людину, і турбота про екологію мовного середовища є показником самосвідомості, розвитку культури,інтелекту. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | вчитель | en_US |
dc.subject | вчитель початкових класів | en_US |
dc.subject | кількісно - іменні словосполучення | en_US |
dc.title | Кількісно - іменні словосполучення у мові вчителя початкових класів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кількісно-іменні словосполучення у мові вчителя початкових класів.pdf | 129.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.