Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4977
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРайська, Любов Григорівна-
dc.date.accessioned2020-09-14T08:14:36Z-
dc.date.available2020-09-14T08:14:36Z-
dc.date.issued1990-
dc.identifier.citationРайська. Л.Г. Шляхи підвищення орфографічної грамотності старшокласників / Райська. Л.Г. // Українська література в загальноосвітній школі : наук.-метод. журнал, 1990. - № 11. – С. 3-6.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4977-
dc.description.abstractПроблема грамотності учнів не втрачає своєї актуальності і сьогодні. Сучасне життя ставить особливо високі вимоги до рівня грамотності старшокласників, вимагає від них уміння користуватися писемною формою української літературної мови у різних сферах суспільного життя. «Писати безграмотно — значить посягати на час людей, до яких ми адресуємося, а тому абсолютно неприпустимо у правильно організованому суспільстві»1,— писав академік Л. В. Щерба. Писемна грамотність — один із показників загального рівня культури сучасної людини.en_US
dc.publisherУкраїнська література в загальноосвітній школіen_US
dc.subjectорфографічна грамотністьen_US
dc.subjectписемна грамотністьen_US
dc.subjectучні старших класівen_US
dc.titleШляхи підвищення орфографічної грамотності старшокласниківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шляхи підвищення орфографічної грамотності старшокласників.pdf131.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.