Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4955
Назва: Теорія і практика вивчення української літератури у взаємозв’язках із різними видами мистецтв у старших класах загальноосвітньої школи
Автори: Жила, Світлана Олексіївна
Ключові слова: українська література
різні види мистецтв
учні старших класів
Дата публікації: 2005
Видавництво: Київ
Бібліографічний опис: Жила С.О. Теорія і практика вивчення української літератури у взаємозв’язках із різними видами мистецтв у старших класах загальноосвітньої школи : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук : спец. 13.00.02 - теорія і методика навчання (українська література). – Київ, 2005. – 41 с.
Короткий огляд (реферат): Проблема стану мистецької освіти в школі є вічною проблемою. Розв'язання її залежить від трансформації всієї системи гуманітарної освіти, навчання і виховання. У реалізації цього складного процесу українська література може виконувати інтегрувальну роль, формувати в учнів систему художнього мислення. Під час вивчення мистецтва слова суміжні види образотворчості (музика, живопис, графіка, скульптура, театр, кіно) впливають на різні сфери сприймання і створюють додаткові можливості для художнього розвитку особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4955
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.