Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4955
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖила, Світлана Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-09-11T09:25:11Z-
dc.date.available2020-09-11T09:25:11Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЖила С.О. Теорія і практика вивчення української літератури у взаємозв’язках із різними видами мистецтв у старших класах загальноосвітньої школи : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук : спец. 13.00.02 - теорія і методика навчання (українська література). – Київ, 2005. – 41 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4955-
dc.description.abstractПроблема стану мистецької освіти в школі є вічною проблемою. Розв'язання її залежить від трансформації всієї системи гуманітарної освіти, навчання і виховання. У реалізації цього складного процесу українська література може виконувати інтегрувальну роль, формувати в учнів систему художнього мислення. Під час вивчення мистецтва слова суміжні види образотворчості (музика, живопис, графіка, скульптура, театр, кіно) впливають на різні сфери сприймання і створюють додаткові можливості для художнього розвитку особистості.en_US
dc.publisherКиївen_US
dc.subjectукраїнська літератураen_US
dc.subjectрізні види мистецтвen_US
dc.subjectучні старших класівen_US
dc.titleТеорія і практика вивчення української літератури у взаємозв’язках із різними видами мистецтв у старших класах загальноосвітньої школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.