Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4955
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жила, Світлана Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-11T09:25:11Z | - |
dc.date.available | 2020-09-11T09:25:11Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Жила С.О. Теорія і практика вивчення української літератури у взаємозв’язках із різними видами мистецтв у старших класах загальноосвітньої школи : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук : спец. 13.00.02 - теорія і методика навчання (українська література). – Київ, 2005. – 41 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4955 | - |
dc.description.abstract | Проблема стану мистецької освіти в школі є вічною проблемою. Розв'язання її залежить від трансформації всієї системи гуманітарної освіти, навчання і виховання. У реалізації цього складного процесу українська література може виконувати інтегрувальну роль, формувати в учнів систему художнього мислення. Під час вивчення мистецтва слова суміжні види образотворчості (музика, живопис, графіка, скульптура, театр, кіно) впливають на різні сфери сприймання і створюють додаткові можливості для художнього розвитку особистості. | en_US |
dc.publisher | Київ | en_US |
dc.subject | українська література | en_US |
dc.subject | різні види мистецтв | en_US |
dc.subject | учні старших класів | en_US |
dc.title | Теорія і практика вивчення української літератури у взаємозв’язках із різними видами мистецтв у старших класах загальноосвітньої школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.