Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4955
Назва: | Теорія і практика вивчення української літератури у взаємозв’язках із різними видами мистецтв у старших класах загальноосвітньої школи |
Автори: | Жила, Світлана Олексіївна |
Ключові слова: | українська література різні види мистецтв учні старших класів |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Київ |
Бібліографічний опис: | Жила С.О. Теорія і практика вивчення української літератури у взаємозв’язках із різними видами мистецтв у старших класах загальноосвітньої школи : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук : спец. 13.00.02 - теорія і методика навчання (українська література). – Київ, 2005. – 41 с. |
Короткий огляд (реферат): | Проблема стану мистецької освіти в школі є вічною проблемою. Розв'язання її залежить від трансформації всієї системи гуманітарної освіти, навчання і виховання. У реалізації цього складного процесу українська література може виконувати інтегрувальну роль, формувати в учнів систему художнього мислення. Під час вивчення мистецтва слова суміжні види образотворчості (музика, живопис, графіка, скульптура, театр, кіно) впливають на різні сфери сприймання і створюють додаткові можливості для художнього розвитку особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4955 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.