Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРозлуцька, Г.-
dc.contributor.authorСокол, М. О.-
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-09-07T21:02:41Z-
dc.date.available2020-09-07T21:02:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГавриленко Т. Л. Принцип полікультурності у організації толерантного освітнього простору українського дошкілля. Науковий вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. Педагогічні науки / Ун-т імені Альфреда Нобеля. Дніпро, 2020. Вип. 1 (19). С. 101-106 (співавтор.: Г. М. Розлуцька, М. О. Сокол) DOI: 10.32342/2522-4115-2020-1-19-11en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4882-
dc.description.abstractрегіональне або державне застосування, вони в розрізі чинної законодавчої бази забезпечують методичне підґрунтя для організації локального толерантного освітнього простору дошкільного закладу. Тематичне наповнення програм забезпечує формування толерантності дошкільника в контексті поєднання культурної, мовної, соціальної та суміжних компетентностей, що узгоджується з віковим психологічним механізмом розвитку дитини дошкільного віку, представленим когнітивним, емоційним, поведінковим особистісним компонентамиen_US
dc.publisherУн-т імені Альфреда Нобеляen_US
dc.subjectосвітній простірen_US
dc.subjectорганізаційний принцип, дошкілляen_US
dc.subjectполікультурністьen_US
dc.subjectтолерантністьen_US
dc.titleПринцип полікультурності у організації толерантного освітнього простору українського дошкілляen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.