Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4882
Назва: | Принцип полікультурності у організації толерантного освітнього простору українського дошкілля |
Автори: | Розлуцька, Г. Сокол, М. О. Гавриленко, Тетяна Леонідівна |
Ключові слова: | освітній простір організаційний принцип, дошкілля полікультурність толерантність |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Ун-т імені Альфреда Нобеля |
Бібліографічний опис: | Гавриленко Т. Л. Принцип полікультурності у організації толерантного освітнього простору українського дошкілля. Науковий вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. Педагогічні науки / Ун-т імені Альфреда Нобеля. Дніпро, 2020. Вип. 1 (19). С. 101-106 (співавтор.: Г. М. Розлуцька, М. О. Сокол) DOI: 10.32342/2522-4115-2020-1-19-11 |
Короткий огляд (реферат): | регіональне або державне застосування, вони в розрізі чинної законодавчої бази забезпечують методичне підґрунтя для організації локального толерантного освітнього простору дошкільного закладу. Тематичне наповнення програм забезпечує формування толерантності дошкільника в контексті поєднання культурної, мовної, соціальної та суміжних компетентностей, що узгоджується з віковим психологічним механізмом розвитку дитини дошкільного віку, представленим когнітивним, емоційним, поведінковим особистісним компонентами |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4882 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Принцип полікультурності у організації толерантного освітнього простору українського дошкілля.pdf | 240.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.