Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/485
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-01-20T09:16:54Z-
dc.date.available2020-01-20T09:16:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКміть О. В. Методичні передумови формування професійного мислення майбутніх учителів англійської мови початкової школи // Науковий журнал «Молодий вчений» – Херсон: Видав. «Молодий вчений» 2018. - Вип. 2,1 (51,1). - С. 51-54.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/485-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі формування професійного мислення майбутніх учителів англійської мови початкової школи. Її актуальність зумовлена існуванням суперечності між соціальною потребою високого рівня розвитку професійного мислення вчителів англійської мови та його реальним рівнем. У роботі висвітлено методичний аспект зазначеної проблеми. На основі аналізу поняття методичної компетентності вчителя англійської мови та процесу її формування визначено методичні передумови. Вказані у статті передумови є сприятливими для формування професійного мислення фахівців названого профілю.en_US
dc.publisherНауковий журнал "Молодий вчений"en_US
dc.subjectпрофесійне мисленняen_US
dc.subjectметодична компетентністьen_US
dc.subjectметодичні навичкиen_US
dc.subjectвчитель англійської мови початкової школиen_US
dc.titleМетодичні передумови формування професійного мислення майбутніх учителів англійської мови початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.