Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/485
Назва: Методичні передумови формування професійного мислення майбутніх учителів англійської мови початкової школи
Автори: Кміть, Олена Володимирівна
Ключові слова: професійне мислення
методична компетентність
методичні навички
вчитель англійської мови початкової школи
Дата публікації: 2018
Видавництво: Науковий журнал "Молодий вчений"
Бібліографічний опис: Кміть О. В. Методичні передумови формування професійного мислення майбутніх учителів англійської мови початкової школи // Науковий журнал «Молодий вчений» – Херсон: Видав. «Молодий вчений» 2018. - Вип. 2,1 (51,1). - С. 51-54.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено актуальній проблемі формування професійного мислення майбутніх учителів англійської мови початкової школи. Її актуальність зумовлена існуванням суперечності між соціальною потребою високого рівня розвитку професійного мислення вчителів англійської мови та його реальним рівнем. У роботі висвітлено методичний аспект зазначеної проблеми. На основі аналізу поняття методичної компетентності вчителя англійської мови та процесу її формування визначено методичні передумови. Вказані у статті передумови є сприятливими для формування професійного мислення фахівців названого профілю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/485
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.