Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/484
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-01-20T08:03:29Z-
dc.date.available2020-01-20T08:03:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКміть О. В. Формування професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи на основі контекстного підходу // Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету: [збірник]. – Одеса: Видав. дім «Гельветика» 2017. - Вип. 27. - С. 127-130.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/484-
dc.description.abstractУ статті визначено напрями й технології застосування контекстного підходу до процесу формування професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи й обґрунтовано доцільність проведення контекстного навчання на основі кейс-технології.en_US
dc.publisherОдесаen_US
dc.subjectангломовна професійно-комунікативна компетентністьen_US
dc.subjectучитель англійської мови початкової школиen_US
dc.titleФормування професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи на основі контекстного підходуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.