Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4849
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мамчич, Олена Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-07T09:30:43Z | - |
dc.date.available | 2020-09-07T09:30:43Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | Мамчич О. Б. Вчитель початкової школи як специфічна мовна особистість. Мова і культура : наук. вид. Вип. 7. Т.2 : Культурологічний підхід до викладання мови і літератури. Київ : Вид. дім Дмитра Бураго, 2004. С. 57-63. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4849 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню проблеми формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування лінгвістичної компетентності майбутніх фахівців в навчально-виховному процесі педагогічного вузу. Учитель початкової школи розглядається як специфічна мовна особистість, яка є носієм культури, що відображає рівні його лінгвістичної та комунікативної компетентності. | en_US |
dc.publisher | Мова і культура : наук. вид. | en_US |
dc.subject | мовна особистість | en_US |
dc.subject | лінгвістична компетентність | en_US |
dc.subject | комунікативна компетентність | en_US |
dc.subject | мовностилістичний аналіз тексту | en_US |
dc.title | Вчитель початкової школи як специфічна мовна особистість | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вчитель початкової школи як специфічна мовна особистість.pdf | 252.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.