Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4849
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамчич, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2020-09-07T09:30:43Z-
dc.date.available2020-09-07T09:30:43Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationМамчич О. Б. Вчитель початкової школи як специфічна мовна особистість. Мова і культура : наук. вид. Вип. 7. Т.2 : Культурологічний підхід до викладання мови і літератури. Київ : Вид. дім Дмитра Бураго, 2004. С. 57-63.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4849-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню проблеми формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування лінгвістичної компетентності майбутніх фахівців в навчально-виховному процесі педагогічного вузу. Учитель початкової школи розглядається як специфічна мовна особистість, яка є носієм культури, що відображає рівні його лінгвістичної та комунікативної компетентності.en_US
dc.publisherМова і культура : наук. вид.en_US
dc.subjectмовна особистістьen_US
dc.subjectлінгвістична компетентністьen_US
dc.subjectкомунікативна компетентністьen_US
dc.subjectмовностилістичний аналіз текстуen_US
dc.titleВчитель початкової школи як специфічна мовна особистістьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вчитель початкової школи як специфічна мовна особистість.pdf252.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.