Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/483
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-01-20T07:41:24Z-
dc.date.available2020-01-20T07:41:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКміть О. В. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи з позиції контекстного підходу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 135. С. 92-95.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/483-
dc.description.abstractУ статті визначено напрями застосування контекстного підходу до процесу формування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи. Зокрема, обґрунтовано доцільність проведення контекстного навчання з метою результативного засвоєння методичних знань і набуття методичних навичок та вмінь студентами, а також з урахуванням контекстного підходу уточнені особливості організації методичної підготовки фахівців, здатних забезпечити іншомовну освіту молодших школярів на належному професійному рівні.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectметодична компетентністьen_US
dc.subjectметодичні навичкиen_US
dc.subjectметодичні вмінняen_US
dc.subjectвчитель англійської мови початкової школиen_US
dc.titleФормування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи з позиції контекстного підходуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.