Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/483
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кміть, Олена Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-20T07:41:24Z | - |
dc.date.available | 2020-01-20T07:41:24Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Кміть О. В. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи з позиції контекстного підходу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 135. С. 92-95. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/483 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено напрями застосування контекстного підходу до процесу формування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи. Зокрема, обґрунтовано доцільність проведення контекстного навчання з метою результативного засвоєння методичних знань і набуття методичних навичок та вмінь студентами, а також з урахуванням контекстного підходу уточнені особливості організації методичної підготовки фахівців, здатних забезпечити іншомовну освіту молодших школярів на належному професійному рівні. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | методична компетентність | en_US |
dc.subject | методичні навички | en_US |
dc.subject | методичні вміння | en_US |
dc.subject | вчитель англійської мови початкової школи | en_US |
dc.title | Формування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи з позиції контекстного підходу | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи з позиції контекстного підходу.pdf | 388,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.