Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/483
Назва: | Формування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи з позиції контекстного підходу |
Автори: | Кміть, Олена Володимирівна |
Ключові слова: | методична компетентність методичні навички методичні вміння вчитель англійської мови початкової школи |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Кміть О. В. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи з позиції контекстного підходу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 135. С. 92-95. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено напрями застосування контекстного підходу до процесу формування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи. Зокрема, обґрунтовано доцільність проведення контекстного навчання з метою результативного засвоєння методичних знань і набуття методичних навичок та вмінь студентами, а також з урахуванням контекстного підходу уточнені особливості організації методичної підготовки фахівців, здатних забезпечити іншомовну освіту молодших школярів на належному професійному рівні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/483 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи з позиції контекстного підходу.pdf | 388,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.