Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4794
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гавриленко, Тетяна Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-03T20:37:13Z | - |
dc.date.available | 2020-09-03T20:37:13Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Гавриленко Т. Л. Зміст початкової освіти в контексті реформування школи в УРСР (1954–1964 рр.). Цілі та результати освітніх реформ: українcько-польський діалог : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 15–16 трав. 2013 р., м. Київ / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка та ін. Київ, 2013. С. 62–69. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4794 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена питанням змісту початкової освіти ÿ період перебудови школи в Українській PCP. Автор здійснив аналіз навчальних планів і програм для початкових класів, виданих у 1954—1964 рр., а також звернув увагу на дискусіо, що розгорнулася між освітянами з питань удосконалення змісту початковоі освіти. | en_US |
dc.publisher | Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка та ін. | en_US |
dc.subject | навчальна програма/ підручник | en_US |
dc.subject | реформування | en_US |
dc.subject | зміст початкової освіти | en_US |
dc.subject | навчальний план | en_US |
dc.title | Зміст початкової освіти в контексті реформування школи в УРСР (1954–1964 рр.) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
62.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.