Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/478
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмоліна (Соколова), Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-01-17T10:34:08Z-
dc.date.available2020-01-17T10:34:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСмоліна С. В. Стан усвідомлення поняття «особистість» студентами – майбутніми учителями англійської мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка Чернігів, 2018. Вип. 156. С. 134-138.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/478-
dc.description.abstractУ статті висвітлено підготовку, хід та результати наукового педагогічного опитування у формі письмового анонімного анкетування. Дослідження розкриває сучасний стан усвідомлення студентами – майбутніми учителями англійської мови поняття «особистість» і якостей особистості. Узагальнено емпіричні дані щодо особистостей-орієнтирів для студентів, особистостей-антиподів; якостей особистості, яких студенти хотіли б набути чи позбутися, шляхів розвитку особистості. Опитування дозволило діагностувати стан проблеми, намітити шляхи її вирішення.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectанкетуванняen_US
dc.subjectпідготовка вчителя англійської мовиen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectякості особистостіen_US
dc.subjectрозвиток особистостіen_US
dc.titleСтан усвідомлення поняття «особистість» студентами – майбутніми учителями англійської мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.