Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4786
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкок, Алла Георгіївна-
dc.date.accessioned2020-09-03T12:26:37Z-
dc.date.available2020-09-03T12:26:37Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСкок А.Г. Модель навчання толерантності / Скок А.Г. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: психологічні науки. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. – Чернігів : ЧНПУ, 2011. – Вип. 94. Т. ІІ – С. 162-164.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4786-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється проблема онтогенетичного аспекту навчання толерантності. Визначено специфіку використання технологій з формування толерантності на різних вікових етапах розвитку особистості. Наводяться результати формування толерантності у студентів магістратури.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectтолерантністьen_US
dc.subjectкогнітивно-орієнтована технологіяen_US
dc.subjectемоційно-орієн-тована технологіяen_US
dc.subjectдіяльнісно-орієнтована технологіяen_US
dc.subjectсоціально-психологічний тренінгen_US
dc.titleМодель навчання толерантностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Модель навчання толерантності .pdf1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.