Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4786
Назва: | Модель навчання толерантності |
Автори: | Скок, Алла Георгіївна |
Ключові слова: | толерантність когнітивно-орієнтована технологія емоційно-орієн-тована технологія діяльнісно-орієнтована технологія соціально-психологічний тренінг |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Скок А.Г. Модель навчання толерантності / Скок А.Г. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: психологічні науки. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. – Чернігів : ЧНПУ, 2011. – Вип. 94. Т. ІІ – С. 162-164. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється проблема онтогенетичного аспекту навчання толерантності. Визначено специфіку використання технологій з формування толерантності на різних вікових етапах розвитку особистості. Наводяться результати формування толерантності у студентів магістратури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4786 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Модель навчання толерантності .pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.