Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/478
Назва: Стан усвідомлення поняття «особистість» студентами – майбутніми учителями англійської мови
Автори: Смоліна (Соколова), Світлана Володимирівна
Ключові слова: аналіз
анкетування
підготовка вчителя англійської мови
особистість
якості особистості
розвиток особистості
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Смоліна С. В. Стан усвідомлення поняття «особистість» студентами – майбутніми учителями англійської мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка Чернігів, 2018. Вип. 156. С. 134-138.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено підготовку, хід та результати наукового педагогічного опитування у формі письмового анонімного анкетування. Дослідження розкриває сучасний стан усвідомлення студентами – майбутніми учителями англійської мови поняття «особистість» і якостей особистості. Узагальнено емпіричні дані щодо особистостей-орієнтирів для студентів, особистостей-антиподів; якостей особистості, яких студенти хотіли б набути чи позбутися, шляхів розвитку особистості. Опитування дозволило діагностувати стан проблеми, намітити шляхи її вирішення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/478
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.