Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4757
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-09-02T08:58:35Z-
dc.date.available2020-09-02T08:58:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЖáра Г. І. Наукові основи індивідуального здоров’язбереження вчителя у контексті сталого розвитку суспільства. / Жáра Г. І. // Science for sustainable development: матеріали Міжнародного конгресу / За заг. ред. проф. О. В. Кендюхова. - К.: Асоціація сприяння глобалізації освіти та науки «СПЕЙСТАЙМ», 2019. - С. 132–137.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4757-
dc.description.abstractОстанніми роками освіта набуває усе більшої ваги як головний, а, можливо, і єдиний реальний інструмент переходу людства до сталого суспільства [8]. Найпершим принципом з тих, на яких ґрунтується державна політика у сфері вищої освіти, є «сприяння сталому розвитку суспільства шляхом підготовки конкурентоспроможного людського капіталу та створення умов для освіти протягом життя» [6]. Так, дійсно, сталий розвиток усе більше включається до формальної освіти дітей та молоді, а також є елементом неперервної освіти дорослих [9; 12]. Втім він вимагає також нових педагогічних моделей, нової педагогічної культури і нового педагогічного змісту [8]. Сучасні світові та євроінтеграційні процеси висувають нові вимоги до системи вищої педагогічної освіти, де трансформації відбуваються набагато швидше: «конкурентоспроможність педагогічного працівника визначається його професіоналізмом, залежить від рівня кваліфікації, досвіду педагогічної діяльності, майстерності, наявності професійно значущих якостей, зокрема мобільності, особистої відповідальності за власний неперервний професійний розвиток, налаштованості на сприйняття нового, здатності до особистого творчого розвитку, інноваційних пошуків і відкриттів» [7]. Однак, як свідчать численні дослідження, спостерігається зростання глобальних (світових) і локальних (національних) проблем, пов’язаних із погіршенням здоров’я вчителів як професійної спільноти, що повинна бути взірцем життєтворчості для формування культурно-ціннісних установок у молодого покоління. Тому професійна педагогічна підготовка наразі потребує здоров’язбережувальної переорієнтації у напрямі сталого розвитку.en_US
dc.publisherScience for sustainable development: матеріали Міжнародного конгресуen_US
dc.subjectздоров’яen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectсталий розвитокen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectкомпетентність індивідуального здоров’язбереження вчителяen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.titleНаукові основи індивідуального здоров’язбереження вчителя у контексті сталого розвитку суспільстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.