Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4753
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гриценко (Маковей), Ганна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-01T08:27:31Z | - |
dc.date.available | 2020-09-01T08:27:31Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Гриценко Г.В. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття / Гриценко Г.В. // Вісник ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка – Серія: Педагогічні науки. – Чернігів: ЧНПУ, 2013. – Вип. 111. - С. 85-88. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4753 | - |
dc.description.abstract | У статті йдеться про найбільш ефективні шляхи проведення лекційних занять для студентів-філологів. Розглядаються принципи емоційного впливу на слухачів: вираження лектором власного ставлення до матеріалу, використання цікавих асоціативних образів, гумору, наочності, ТЗН, переключення уваги студентів на епізоди з книг та фільмів. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | ефективні шляхи | en_US |
dc.subject | організація лекційного матеріалу | en_US |
dc.subject | проведення лекцій | en_US |
dc.subject | використання наочності | en_US |
dc.subject | власне ставлення до матеріалу | en_US |
dc.title | Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття .pdf | 471.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.