Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4753
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриценко (Маковей), Ганна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-09-01T08:27:31Z-
dc.date.available2020-09-01T08:27:31Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГриценко Г.В. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття / Гриценко Г.В. // Вісник ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка – Серія: Педагогічні науки. – Чернігів: ЧНПУ, 2013. – Вип. 111. - С. 85-88.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4753-
dc.description.abstractУ статті йдеться про найбільш ефективні шляхи проведення лекційних занять для студентів-філологів. Розглядаються принципи емоційного впливу на слухачів: вираження лектором власного ставлення до матеріалу, використання цікавих асоціативних образів, гумору, наочності, ТЗН, переключення уваги студентів на епізоди з книг та фільмів.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectефективні шляхиen_US
dc.subjectорганізація лекційного матеріалуen_US
dc.subjectпроведення лекційen_US
dc.subjectвикористання наочностіen_US
dc.subjectвласне ставлення до матеріалуen_US
dc.titleЗасоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняттяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.