Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4753
Назва: Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття
Автори: Гриценко (Маковей), Ганна Володимирівна
Ключові слова: ефективні шляхи
організація лекційного матеріалу
проведення лекцій
використання наочності
власне ставлення до матеріалу
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Гриценко Г.В. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття / Гриценко Г.В. // Вісник ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка – Серія: Педагогічні науки. – Чернігів: ЧНПУ, 2013. – Вип. 111. - С. 85-88.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про найбільш ефективні шляхи проведення лекційних занять для студентів-філологів. Розглядаються принципи емоційного впливу на слухачів: вираження лектором власного ставлення до матеріалу, використання цікавих асоціативних образів, гумору, наочності, ТЗН, переключення уваги студентів на епізоди з книг та фільмів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4753
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.