Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4753| Назва: | Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття |
| Автори: | Гриценко (Маковей), Ганна Володимирівна |
| Ключові слова: | ефективні шляхи організація лекційного матеріалу проведення лекцій використання наочності власне ставлення до матеріалу |
| Дата публікації: | 2013 |
| Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
| Бібліографічний опис: | Гриценко Г.В. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття / Гриценко Г.В. // Вісник ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка – Серія: Педагогічні науки. – Чернігів: ЧНПУ, 2013. – Вип. 111. - С. 85-88. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті йдеться про найбільш ефективні шляхи проведення лекційних занять для студентів-філологів. Розглядаються принципи емоційного впливу на слухачів: вираження лектором власного ставлення до матеріалу, використання цікавих асоціативних образів, гумору, наочності, ТЗН, переключення уваги студентів на епізоди з книг та фільмів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4753 |
| Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття .pdf | 471,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.