Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/473
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербата, Вікторія Григорівна-
dc.date.accessioned2020-01-13T13:02:57Z-
dc.date.available2020-01-13T13:02:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЩербата В. Г. Психологічна безпека освітнього середовища в умовах впровадження інклюзивної освіти / Восьмі Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Всеукр. наук. конференції (6 грудня 2017 року, м. Чернігів) / За наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. – Чернігів: Десна Поліграф, 2018. – С. 313-317.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/473-
dc.description.abstractОдним із домінуючих факторів побудови ефективного процесу навчання виступає створення психологічно безпечного освітнього середовища. Особливої актуальності дане питання набуває в умовах інклюзивного навчання, яке на сучасному етапі є одним із пріоритетних напрямків освітньої політики в Україні і орієнтоване на залучення в освітній процес дітей із особливими потребами.en_US
dc.publisherВосьмі Сіверянські соціально-психологічні читанняen_US
dc.subjectпсихологічна безпекаen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.titleПсихологічна безпека освітнього середовища в умовах впровадження інклюзивної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.