Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4737
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-09-01T06:53:04Z-
dc.date.available2020-09-01T06:53:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКонотоп О. С. Переваги використання автентичної відеофонограми у вивченні іноземних мов і культур. Здобутки та перспективи розвитку сучасного мовознавства: Міжнар. зб. наук. пр., присвяч. 70-річ. ювіл. проф. Алли Андріївни Калити. Київ : Політехніка, 2015. С. 245-252.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4737-
dc.description.abstractУ статті дано визначення автентичної відеофонограми та окреслено переваги її використання для формування іншомовної комунікативної компетентності. Виділено переваги, що зумовлені технічним засобом навчання, на якому здійснюється демонстрація, легкість включення в навчальний процес, мобільність, здійснення монтажу і використання різних режимів роботи.Також було встановлено, що перевагами, зумовленими власне змістом автентичної відеофонограми, є емоційний вплив, вільний доступ, реалізація різних видів наочності, індивідуалізація процесу формування іншомовної комунікативної компетентності, висока мовленнєво-розумова активність і інтенсифікація навчального процесу, можливість оптимально провести самостійну роботу, наявність зворотного зв’язку.en_US
dc.publisherКиїв : Політехнікаen_US
dc.subjectавтентична відеофонограмаen_US
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентністьen_US
dc.subjectіншомовна лінгвосоціокультурна компетентністьen_US
dc.titleПереваги використання автентичної відеофонограми у вивченні іноземних мов і культурen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.