Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4707
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-08-31T09:28:23Z-
dc.date.available2020-08-31T09:28:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКонотоп О. С. Навчально-методична компетентність у контексті сучасних зарубіжних науково-методичних досліджень. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Серія Педагогічні науки. № 7 (163). 2020. С. 193-197en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4707-
dc.description.abstractУ статті наголошується на необхідності формування навчально-стратегічної компетентності у учнівства/студентства. Проаналізовано погляди сучасних зарубіжних науковців на трактування поняття «навчально-стратегічна компетентність». Розглянуто понад 10 дефініцій терміну «навчально-стратегічна компетентність» у контексті сучасних зарубіжних науково-методичних досліджень, встановлено відсутність його єдиного формулюванняen_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка.en_US
dc.subjectнавчально-стратегічна компетентністьen_US
dc.subjectангломовна комунікативна компетентністьen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.titleНавчально-методична компетентність у контексті сучасних зарубіжних науково-методичних дослідженьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.