Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4679
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Субботенко, Ілля Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-21T19:04:01Z | - |
dc.date.available | 2020-07-21T19:04:01Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Субботенко І. Ю. Творчі підходи Рембранта як основа розвитку художнього потенціалу майбутнього педагога в роботі з неповносправними учнями. Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (23-24 квітня 2020 року, м. Чернігів) ; відп. ред. Н. О. Терентьєва. Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.В., 2020. С. 100-102 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4679 | - |
dc.description.abstract | Метою дослідження є з’ясування доцільності використання творчих підходів та методів Рембрандта для розвитку художнього потенціалу майбутнього педагога в роботі з неповносправними учнями. | en_US |
dc.publisher | Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.В. | en_US |
dc.subject | Рембрант | en_US |
dc.subject | художній потенціал | en_US |
dc.subject | неповносправні учні | en_US |
dc.title | Творчі підходи Рембранта як основа розвитку художнього потенціалу майбутнього педагога в роботі з неповносправними учнями | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Творчі підходи Рембранта як основа розвитку художнього потенціалу майбутнього педагога в роботі з неповносправними учнями.pdf | 609.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.