Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4679
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСубботенко, Ілля Юрійович-
dc.date.accessioned2020-07-21T19:04:01Z-
dc.date.available2020-07-21T19:04:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСубботенко І. Ю. Творчі підходи Рембранта як основа розвитку художнього потенціалу майбутнього педагога в роботі з неповносправними учнями. Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (23-24 квітня 2020 року, м. Чернігів) ; відп. ред. Н. О. Терентьєва. Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.В., 2020. С. 100-102en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4679-
dc.description.abstractМетою дослідження є з’ясування доцільності використання творчих підходів та методів Рембрандта для розвитку художнього потенціалу майбутнього педагога в роботі з неповносправними учнями.en_US
dc.publisherЧеркаси : Видавець Чабаненко Ю.В.en_US
dc.subjectРембрантen_US
dc.subjectхудожній потенціалen_US
dc.subjectнеповносправні учніen_US
dc.titleТворчі підходи Рембранта як основа розвитку художнього потенціалу майбутнього педагога в роботі з неповносправними учнямиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.