Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4679
Назва: Творчі підходи Рембранта як основа розвитку художнього потенціалу майбутнього педагога в роботі з неповносправними учнями
Автори: Субботенко, Ілля Юрійович
Ключові слова: Рембрант
художній потенціал
неповносправні учні
Дата публікації: 2020
Видавництво: Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.В.
Бібліографічний опис: Субботенко І. Ю. Творчі підходи Рембранта як основа розвитку художнього потенціалу майбутнього педагога в роботі з неповносправними учнями. Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (23-24 квітня 2020 року, м. Чернігів) ; відп. ред. Н. О. Терентьєва. Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.В., 2020. С. 100-102
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є з’ясування доцільності використання творчих підходів та методів Рембрандта для розвитку художнього потенціалу майбутнього педагога в роботі з неповносправними учнями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4679
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.