Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4679
Назва: | Творчі підходи Рембранта як основа розвитку художнього потенціалу майбутнього педагога в роботі з неповносправними учнями |
Автори: | Субботенко, Ілля Юрійович |
Ключові слова: | Рембрант художній потенціал неповносправні учні |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.В. |
Бібліографічний опис: | Субботенко І. Ю. Творчі підходи Рембранта як основа розвитку художнього потенціалу майбутнього педагога в роботі з неповносправними учнями. Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (23-24 квітня 2020 року, м. Чернігів) ; відп. ред. Н. О. Терентьєва. Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.В., 2020. С. 100-102 |
Короткий огляд (реферат): | Метою дослідження є з’ясування доцільності використання творчих підходів та методів Рембрандта для розвитку художнього потенціалу майбутнього педагога в роботі з неповносправними учнями. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4679 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Творчі підходи Рембранта як основа розвитку художнього потенціалу майбутнього педагога в роботі з неповносправними учнями.pdf | 609.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.